Contact

Vragen over onze appartementen of beschikbaarheid?
Neem dan contact met ons op of bekijk onze veel gestelde vragen

Parkeer instructies

Parkeer adres
Rijksstraatweg 104,
3632 AD Loenen aan de Vecht

Let op: De openbare parkeer plaats bevindt aan de rechterkant van het hoofdgebouw aan de Rijksstraatweg 104. U kunt hier gratis parkeren.

Villa Loena Entree

Entree Adres
Bredestraat 11
3632 AX Loenen aan de Vecht
(Let op: Google maps kan dit adres als 3632 AD zien).

De entree van Villa Loena treft u direct om de hoek van het hoofdgebouw. Zodra u de Bredestraat inloopt ziet u een karakteriek ijzeren hekwerk met het Villa Loena erop. U passeert het hekwerk door de poort te openen (deur zit in het hekwerk). U bevindt zich nu op de patio van het gebouw. De entree is gemarkeerd met een bord en bevindt zich rechts.

Veel gestelde vragen

Reserveringen & Aankomst

Wat zijn de in- en uitchecktijden?

U kunt inchecken vanaf 15:00 uur. Dit kunt u doen doormiddel van het invoeren van een digitale code die U via de mail ontvangt. We vragen u vriendelijk om op de dag van vertrek vóór 10:00 uur uit te checken. Zodra u de kamer verlaat bent u na 10:00 automatisch uitgecheckt. Heeft u behoefte aan een eerdere check-in of latere check-out? Neem dan contact op om de mogelijkheden te bespreken (hier kunnen extra kosten aan verbonden zijn).

Ja, wij bieden gratis parkeergelegenheid voor onze gasten op ons eigen terrein achter het hotel. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, deze kunnen niet vooraf gereserveerd worden. Er is doorgaans ook voldoende gratis parkeergelegenheid, direct gelegen achter onze eigen parkeerplaats.
U kunt, afhankelijk van het platform waarmee u boekt online betalen met iDeal en creditcard.
Jazeker kan dat! U kunt via de link in de e-mail die u van ons ontvangt wijzigingen aan uw verblijf vaststellen. Uiteraard zijn wij ook altijd per mail bereikbaar voor wijzigingen.
Onze annuleringsvoorwaarden zijn afhankelijk van het door u gekozen tarief. Bij een flexibel tarief kunt u vaak tot 48 uur voor aankomst kosteloos annuleren. Bij een non-refundable (niet-terugbetaalbaar) tarief is annuleren of wijzigen niet kosteloos mogelijk. De exacte voorwaarden vindt u altijd terug in uw boekingsbevestiging.
Wilt u meerdere appartementen tegelijk huren voor een speciale gelegenheid kunt u contact met ons opnemen voor de bijzondere tarieven.

Kamers & Voorzieningen

Is er Wi-Fi beschikbaar?
Absoluut! In elk appartement, kunt u gratis gebruikmaken van ons Wi-Fi netwerk. De inloggegevens vindt u in de meterkast. U maakt verbinding doormiddel van het invoeren van de inlog gegevens of door de QR code te scannen, U wordt dan automatisch verbonden met het netwerk.

Elk appartement in voorzien van een volwaardige keuken, met alle basis faciliteiten zoals bestek, koffie en thee, vaatwasser, en fornuis en oven om een compleet onafhankelijk verblijf mogelijk te maken. Let op: koffie cups (nespresso) en thee is niet standaard aanwezig.

Ja, elke kamer beschikt over een Nespresso-apparaat en een waterkoker met een selectie van koffiecups en theezakjes. Deze vind u in de keuken van het appartement.
In elke kamer treft u de instructies voor roomservice. U kunt hier gebruik van en betalingen dienen ter plekke te worden verricht doormiddel van pin (wij accepteren geen American Express).

Ervaart u problemen met toegang tot u appartement verkrijgen, neem dan gelijk contact op met onze beheerder op telefoonnummer: 06 45 66 88 63 of 0294 23 1735.

Kamers & Voorzieningen

Zijn huisdieren toegestaan?
Helaas zijn huisdieren in onze accommodaties niet toegestaan, met uitzondering van gecertificeerde hulphonden.
Nee, het gehele gebouw is rookvrij. Roken is alleen toegestaan in de daarvoor aangewezen buitenruimtes.
Ja, in samenwerking met Brasserie Bardeaux bieden wij een bijzonder arrangement aan. Bekijk hiervoor het boekings platform of de roomservice instructie kaart.

Voor andere vragen kunt u bellen naar onze beheerder, te bereiken op 06 45 66 88 63 of per e-mail gericht aan info@villaloena.nl